previous arrow
next arrow
PlayPause
Shadow
Slider

Każda podróż służbowa musi zostać zaplanowana
od początku do końca

 

Nic nie można pozostawić przypadkowi. Opracowując z naszymi Klientami politykę podróży w ich firmie, tworzymy spójne zasady, według których przygotowujemy najbardziej dopasowane oferty wyjazdów. Gwarantujemy rzeczywistą oszczędność czasu oraz wydatków związanych z Państwa podróżami. Ponadto określamy w firmie osoby, odpowiedzialne  za składanie zamówień oraz preferowaną formę kontaktu z Państwa strony, a także formę dostarczania dokumentów podróżnych. Określamy również formę raportu z prowadzonej sprzedaży. Dodatkowo, nasi stali klienci otrzymują dedykowany numer telefonu, pod który mogą się do nas zgłaszać poza godzinami pracy naszego biura.

 

Polityka Podróży

polityka prywatności itravel

Polityka podróży określa następujące kwestie:

  • preferowane linie lotnicze, promowe,  wypożyczalnie aut, sieci hotelowe itd.
  • warunki taryf zastosowywanych w biletach
  • maksymalny koszt za poszczególne usługi
  • programy lojalnościowe dla firm, z których korzysta klient oraz sposobów administrowania
    nimi
  • programy typu Frequent Flyer dla poszczególnych osób w danej firmie
  • preferowane klasy podróży (biznes, premium, ekonomiczna)
  • formy płatności, fakturowania oraz raportów
  • ubezpieczenia podróży
  • odprawy pasażerów przed podróżą

Formy Płatności

formy płatności itravel

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów, przygotowaliśmy dla Państwa atrakcyjne formy rozliczeń. Oprócz tradycyjnych już form płatności jak:

  • gotówka
  • przelew
  • karta

Mamy dla Państwa także nowoczesne rozwiązanie jakim jest Business Travel Account, czyli
specjalny rachunek służący do rozliczania wydatków związanych z podróżami służbowymi.

Linia emergency

telefon dedykowany itravel

Naszym stałym klientom udostępniamy specjalny numer telefonu, pod którym mogą się z nami kontaktować poza godzinami pracy naszego biura. Jest to szczególnie przydatne i skuteczne narzędzie w sytuacjach takich jak:

  • opóźnienie lub odwołanie lotu
  • konieczność nagłej zmiany lub odwołania istniejącej rezerwacji lotniczej, hotelowej itp.
  • potrzeba zorganizowania wyjazdu na ostatnią chwilę