Każda podróż służbowa musi zostać zaplanowana
od początku do końca
Nic nie można pozostawić przypadkowi. Opracowując z naszymi Klientami politykę podróży w ich firmie, tworzymy spójne zasady, według których przygotowujemy najbardziej dopasowane oferty wyjazdów. Gwarantujemy rzeczywistą oszczędność czasu oraz wydatków związanych z Państwa podróżami. Ponadto określamy w firmie osoby, odpowiedzialne za składanie zamówień oraz preferowaną formę kontaktu z Państwa strony, a także formę dostarczania dokumentów podróżnych. Określamy również formę raportu z prowadzonej sprzedaży. Dodatkowo, nasi stali klienci otrzymują dedykowany numer telefonu, pod który mogą się do nas zgłaszać poza godzinami pracy naszego biura.
Polityka Podróży
Polityka podróży określa następujące kwestie:
- preferowane linie lotnicze, promowe, wypożyczalnie aut, sieci hotelowe itd.
- warunki taryf zastosowywanych w biletach
- maksymalny koszt za poszczególne usługi
- programy lojalnościowe dla firm, z których korzysta klient oraz sposobów administrowania
nimi - programy typu Frequent Flyer dla poszczególnych osób w danej firmie
- preferowane klasy podróży (biznes, premium, ekonomiczna)
- formy płatności, fakturowania oraz raportów
- ubezpieczenia podróży
- odprawy pasażerów przed podróżą
Formy Płatności
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów, przygotowaliśmy dla Państwa atrakcyjne formy rozliczeń. Oprócz tradycyjnych już form płatności jak:
- gotówka
- przelew
- karta
Mamy dla Państwa także nowoczesne rozwiązanie jakim jest Business Travel Account, czyli
specjalny rachunek służący do rozliczania wydatków związanych z podróżami służbowymi.
Linia emergency
Naszym stałym klientom udostępniamy specjalny numer telefonu, pod którym mogą się z nami kontaktować poza godzinami pracy naszego biura. Jest to szczególnie przydatne i skuteczne narzędzie w sytuacjach takich jak:
- opóźnienie lub odwołanie lotu
- konieczność nagłej zmiany lub odwołania istniejącej rezerwacji lotniczej, hotelowej itp.
- potrzeba zorganizowania wyjazdu na ostatnią chwilę